Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

Project



Χωρίς επαρκή ενημέρωση, όπως είθισται στην Ελλάδα για κάθε τι που ξεκινά για πρώτη φορά, αλλά και με πολλές απόψεις διατυπωμένες εκ προοιμίου σχετικά με τον όρο και το εκπαιδευτικό του περιεχόμενο, γνώριμη, επίσης ελληνική αντίδραση απέναντι στο καινούργιο, το project εισήχθη στο ωρολόγιο πρόγραμμα και του Γυμνασίου μετά τη δυο χρόνων εφαρμογή του στα Λύκεια της χώρας. 

Η αναμφισβήτητη εκπαιδευτική και παιδαγωγική σημασία του project είναι ζητούμενο αν μπόρεσε κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτού χρόνου εφαρμογής του ή αν θα μπορέσει τα επόμενα χρόνια να αναδειχτεί μέσα στην άκαμπτη δομή του ελληνικού σχολείου. Το μόνο που μπορεί να δράσει καταλυτικά πάνω σε αυτήν είναι η ευλογία των παιδιών, τα οποία διαθέτουν ακόμα αρκετή φαντασία, ώστε να τολμούν να να χαίρονται με όσα οι μεγάλοι θεωρούν πονοκέφαλο… 

 Laissez faire, λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget