Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

Μα γιατί δεν προσέχει στο μάθημα;


Σχέδιο μαθήτριας εν ώρα μαθήματος.



Στην ερώτηση του καθηγητή της γιατί δεν πρόσεχε στο μάθημα, η μαθήτρια απάντησε πως η συμμετοχή της δεν ήταν φανερή, αλλά ουσιαστική.

Καλλιτεχνική φύση; Σίγουρα!

Δικαιώνει τον ισχυρισμό του Summerhill περί της αναγκαιότητας της τεμπελιάς;

Μοιάζει το σχέδιο αυτό να είναι μια μορφή ανάκαμψης, αλλιώς ανασυγκρότησης της πνευματικής δύναμης που κρύβει το συγκεκριμένο παιδί;

Μάλλον, ναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget