Σχέδιο μαθήτριας εν ώρα μαθήματος.
Στην ερώτηση του καθηγητή της γιατί δεν πρόσεχε στο μάθημα, η μαθήτρια απάντησε πως η συμμετοχή της δεν ήταν φανερή, αλλά ουσιαστική.
Καλλιτεχνική φύση; Σίγουρα!
Δικαιώνει τον ισχυρισμό του Summerhill περί της αναγκαιότητας της τεμπελιάς;
Μοιάζει το σχέδιο αυτό να είναι μια μορφή ανάκαμψης, αλλιώς ανασυγκρότησης της πνευματικής δύναμης που κρύβει το συγκεκριμένο παιδί;
Μάλλον, ναι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου