από το Γιώργο Παπασιδέρη, Γ5
«Κάθισε στη θέση σου!»
«Δε θα μιλάς πάνω απ’ τη φωνή μου!»
«Πέρνα έξω!»
«Κάντε ησυχία όλοι, διαφορετικά θα γράψετε διαγώνισμα!»
Αυτές είναι μερικές καθημερινές προτάσεις ψυχολογικής πίεσης που ασκούν καθηγητές σε μαθητές προκειμένου να πετύχουν οργανωμένο μάθημα.
Το πρόβλημα είναι ότι πολλές φορές οι καθηγητές αρνούνται να προσπαθήσουν να επιτύχουν την ησυχία με διάλογο και περνούν απευθείας στην απειλή. Μάλιστα, διαμαρτύρονται ότι και με την απειλή τα παιδιά δεν ησυχάζουν...
Μα πώς είναι δυνατόν να ησυχάσουν από τη στιγμή που οι καθηγητές δεν έχουν προσπαθήσει να τους προσεγγίσουν με ήπιο τρόπο;
Αυτό που ζητώ εγώ, αλλά και τα υπόλοιπα παιδιά, είναι ο καθηγητής να μην ασκεί με την πρώτη ευκαιρία εξουσία, αλλά να προσπαθεί να έρχεται και στη θέση του παιδιού, ώστε να καταλαβαίνει ότι και το παιδί θέλει να κάνει μάθημα και ησυχία, αλλά δεν τα καταφέρνει, διότι ο καθηγητής το αποπαίρνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου